Vostede está aquí: Inicio Turismo Patrimonio Cultural Patrimonio Civil Pazo do Corgo en San Xoán do Corgo

Pazo do Corgo en San Xoán do Corgo

Protección: Normas Complementarias e Subsidiarias Provinciais.

Pazo illado, xunto con outras casas, sen formar núcleo, preto dá N-VI.

Planta semicadrada, non centro do edificio érguese un corpo cadrado, cuberto a catro augas, que dá luz ou patio interior. Fachada cunha ampla porta alintelada e tres grandes arcadas con balcóns de pedra, coroadas por un frontón co escudo dá casa. No lateral dereito hai outra pedra heráldica.

Fixéronse modificacións e anexos recentes, hoxe en dia está destinado a vivendas. Curiosa fachada, patio interior cuberto cunha galería corrida na planta alta. Foi á casa do Concello do Corgo