admin 2 de Decembro de 2015 0

CD LUGO XUVENIL, división de Honor, no campo do Corgo

DISFRUTA DO BÓ FÚTBOL DENDE O TEU CONCELLO….A LIGA DE DIVISIÓN DE HONOR NO CAMPO DO CORGO

A través dun convenio asinado entre o Club deportivo Lugo e o Concello do Corgo, o equipo CD LUGO XUVENIL A, que disputa a liga na División De Honor, xoga os seus partidos como equipo local no Campo de Fútbol do Concello do Corgo.

Para gratificar aos veciños e disfrutar do xogo do Lugo, poñense a disposición do público do Corgo 50 ENTRADAS da categoría INFANTIL e 10 ENTRADAS para ADULTOS con carácter GRATUITO.
Para reservar ditas entradas, só é preciso anotarse no Centro sociocultural do Corgo polas tardes (ou a través do teléfono 982302377) deixando nome e apelidos, e especificando a categoría infantil/adulto . Estar empadroado neste termino municipal é requisito indispensable.
As entradas serán repartidas por riguroso orden de inscrición, e poderán retirarse os xoves e venres. O púbico que quede en lista de agarda, terán prioridade para a seguinte xornada que se xogue no Corgo, se así o solicitan.

PREVISIÓN DE PRÓXIMOS PARTIDOS CD LUGO XUVENIL DIVISIÓN DE HONOR.

PARTIDOS DATAS
xornada 14 CD LUGO- LLANO 2000 FIN DE SEMANA 5-6 DEC.
xornada 17 CD LUGO- E D VAL MIÑOR FIN DE SEMANA 9-10 XANEIRO
xornada 19 CD LUGO- RC CELTA FIN DE SEMANA 23-24 XANEIRO