Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Actividades Culturais OMIX

Actividades Culturais

No Centro Sociocultural do Corgo teñen lugar tanto actividades propostas dende o Concello como actividades das distintas asociacións, que poderán utilizar este local previa solicitude de autorización de uso.

Horarios centro sociocultural

Solicitude uso instalacións

Publicación no Boletín Oficial da Provincia do venres, 9 de abril, das bases para a elaboración da bolsa de emprego de Axuliar de Axuda no Fogar.

pdf Bases que rexerán o procedemento selectivo para a eleboración dunha bolsa de emprego de auxiliar de axuda no fogar. (398 KB)

Axudas destinadas a ampliar, acondicionar e conservar a rede de camiños de titularidade municipal dos concellos de Galicia, co obxecto de mellorar a calidade de vida da poboación rural. Camiño en Queizán, camiño en Abragán, e camiño en Laguiño.

O Punto de Atención á Infancia do Concello do Corgo abrirá o prazo de reserva e inscrición/matrícula para o vindeiro curso 2021/22.

Os prazos de admisión seguindo o  Regulamento  orgánico do Punto de Atención á Infancia son os seguintes:

- Os nenos/as xa  matriculados no curso actual  e que desexen  continuar para o curso 2021/22 terán dereito á reserva de praza, a cal levarase a cabo  entre o día 5 de abril e o 16 abril (ambos inclusive).

pdf RESERVA PRAZA NO PAI (363 KB)  ( Acceder ao impreso pulsando neste enlace)

- As novas solicitudes de admisión (inscrición e matrícula)  atenderánse do 19 de abril  ao 30 de abril (ambos inclusive).

pdf NOVAS INSCRIPCIÓNS MATRÍCULAS NO PAI 2021/22 (404 KB)  ( Acceder ao impreso de solicitude neste enlace).

pdf DECLARACIÓN RESPONSABLE CONFORME CO ESTABLECIDO NO PROTOCOLO DE ACTUACIÓN NAS ESCOLAS INFANTÍS 0 (1) (342 KB)

pdf AUTORIZACIÓN ALIMENTOS (P.A.I) (164 KB)

pdf AUTORIZACIÓN USO DE IMAXE PAI O CORGO (285 KB)

Posteriormente, a listaxe de admitidos  sairá publicada o 14 de maio na páxina web do concello.

Para presentar tanto as reservas de praza como as novas solicitudes deberán dirixirse de 9:00 h a 15:00 horas ás oficinas do Concello do Corgo nos prazos anteriormente citados.

A dirección do pai.

Páxina 1 de 94