Vostede está aquí: Inicio Documentación Servizos Oferta Emprego Municipal BASES PARA A SELECCIÓN DUN PEON PLAN UNICO DE COOPERACIÓN 2020

Desde esta sección quérese aumentar a visibilidade da documentación pública do Concello de O Corgo. A información e documentación oficial permite coñecer os actos e as decisións da corporación municipal, ademais de aumentar a transparencia administrativa municipal.

BASES PARA A SELECCIÓN DUN PEON PLAN UNICO DE COOPERACIÓN 2020

Publicación no BOP de Lugo número 115 do 24 de maio do 2021, as bases que rexerán o procedemento de selección de persoal laboral temporal , UN PEÓN, que se contrate ao abeiro do Plan Único de Cooperación cos concellos 2020 da Deputación Provincial de Lugo, para a execución de obras, servizos e creación de emprego , PROGRAMA FOMENTO DO EMPREGO.